Levering information

SEKTION) BETALING

HVILKE BETALINGSMETODER ACCEPTERER I? Du kan bruge alle de største kreditkort og PayPal i vores butik.

HVOR SIKKER ER MIN PERSONLIGE INFORMATION? Jubiishop overholder de højeste branchestandarder for at beskytte dine personlige oplysninger med de bedste sikkerhedsløsninger. Dine kreditkortoplysninger og personlige detaljer krypteres under transmission ved hjælp af SSL (secure socket layer-teknologi), som er meget udbredt på internettet for at behandle betalinger sikkert.

(NEW SECTION) ORDRESPORING

MIT SPORENINGSNUMMER FUNGERER IKKE 90% af vores ordrer har et sporingsnummer tilgængeligt. Men det er muligt, at din ordre ikke har et sporingsnummer. Kontakt os venligst på infojubiishop@gmail.com, hvis du har brug for at vide mere om din forsendelse, der ikke har en sporingskode, og vi vil gøre vores bedste for at give dig information om det! Du vil modtage dit sporingsnummer pr. e-mail inden for få dage efter din ordre. Du kan derefter spore din ordre ved hjælp af koden på vores Spor Ordre side. Sørg venligst for, at du har indtastet din kode korrekt, den bedste måde at gøre dette på er ved at bruge kopier & indsæt.

HVORDAN VED JEG, OM MIN ORDRE ER SENDT? Når dine varer er blevet afsendt, sender vi en meddelelse pr. e-mail til din registrerede e-mail-adresse og til det telefonnummer, du brugte ved kassen. Sporingsnummeret er normalt tilgængeligt inden for de næste få dage efter afsendelse. Du kan også tjekke vores online ordresporingside.

SPORINGSSIDEN SIGER LEVERET, MEN JEG HAR IKKE MODTAGET MIN PAKKE ENDNU Nogle gange markerer postsporings-tjenester en ordre som leveret, når den har nået dit lokale postkontor, selvom du endnu ikke har modtaget din pakke. I dette tilfælde skal du vente et par dage mere på, at dit postvæsen leverer pakken til dit hjem, eller kontakt dit lokale postkontor, da de måske holder varen for dig.

(NEW SECTION) FORSENDELSE & LEVERING

SENDER I INTERNATIONALT? Jubiishop sender normalt næsten kun til Danmark hver dag.

HVOR LANG TID TAGER DET FOR MIN ORDRE AT BLIVE SENDT? Alle varer er underlagt en behandlingsperiode, før de afsendes. 99% af ordrer forlader lageret inden for 8-14 dage efter betaling. Vi giver besked via e-mail, når dine varer er afsendt.

MIN ORDRE KOM IKKE TIL TID, HVAD SKAL JEG GØRE? Hvis dine varer af en eller anden grund ikke ankommer inden for 8 arbejdsdage fra købsdatoen, bedes du kontakte infojubiishop@gmail.com.

HVOR LANG TID TAGER FORSENDELSEN? Standard International Forsendelse: 4-8 arbejdsdage Alle ordrer sendes fra vores lager inden for 3 arbejdsdage. I spidsbelastningsperioder skal du tillade op til 5 arbejdsdage for afsendelse.

(NEW SECTION) RETURNERING & REFUSION

HVAD GØR JEG, HVIS JEG MODTAGER ET BESKADIGET / FEJLFULDT PRODUKT? Hvis du har modtaget et beskadiget eller fejlagtigt produkt fra Jubiishop, bedes du sende os et fotografi- eller videobevis af skaden, og vi sender dig straks en ny fungerende vare (gratis, selvfølgelig).

(NEW SECTION) EFTER KØB

JEG HAR INDTASTET EN FORKERT LEVERINGSADRESSE / VALGT FORKERT VARIANT! KAN JEG ÆNDRE DET? Hvis dette sker for dig, så send os en e-mail på infojubiishop@gmail.com så hurtigt som muligt, og vi kan muligvis tage os af det. Vi kan dog ikke garantere noget i dette tilfælde, da alle vores varer normalt behandles umiddelbart efter, at du har bestilt, og sendes samme dag eller dagen efter. Hvis din ordre allerede er gået ind i forsendelsesprocessen, kan vi ikke stoppe den. Kontakt os alligevel, da vi stadig er bekymrede, og vi vil forsøge at hjælpe i ethvert tilfælde. Vi ved, hvor frustrerende det kan være at betale for noget, du ikke kan bruge. Bemærk: Hvis vi ikke kan annullere ordren, vil vi ikke foretage en refusion, hvis du har bestilt dine produkter til den forkerte adresse.

MIN PAKKE ER HÆNGT FAST I TOLLEN, HVAD KAN JEG GØRE? Told, Posttjenester & Jubiishop er forskellige enheder, derfor er vi ikke ansvarlige for eventuelle forsinkelser forårsaget af told eller lokale posttjenester og kan ikke gøres ansvarlige for toldtjenesterne i dit land. Betaling af told og skatter er modtagerens ansvar og vil ikke blive dækket af os her på Jubiishop. For yderligere detaljer om afgifter, bedes du kontakte dit lokale toldkontor. Hvis din ordre sidder fast i tolden, foreslår vi, at du ringer direkte til dit lands toldafdeling og beder dem om at frigive dine varer.

KAN JEG ÆNDRE MIN LEVERINGSADRESSE? Når du har afgivet en ordre, går informationen direkte til forsendelsesafdelingen, som tager 8-14 arbejdsdage at behandle. Herefter sender forsendelsesafdelingen sporingskoderne til dataindtastningen for at opdatere sporingskoderne og sende forsendelsesbekræftelses-e-mail til kunden. Derfor, hvis du har brug for at foretage ændringer